Madrid

Els espanyols dediquen el 20% del seu temps d'internet a les xarxes socials

Els internautes espanyols dediquen prop d'un 20% del temps que passen a internet a les xarxes socials, com ara Facebook o Tuenti, segons un informe de la consultora Nielsen Online.

Actualitzat
D'acord amb les dades d'aquest estudi, de tots els països que s'han incorporat a l'anàlisi Itàlia és on hi ha més activitat a les xarxes socials, ja que una tercera part del temps de navegació transcorre en aquests entorns. Al Regne Unit, per exemple, el temps dedicat a les xarxes és del 22%, mentre que en el conjunt d'Espanya se situa en el 20% i a França, només un 15%.

Tot i això, a França hi ha hagut un gran creixement el darrer any, que no s'ha produït a Espanya perquè ja partia d'un consum més elevat d'aquest tipus de webs.

L'estudi també respon sobre el que fan els espanyols a les xarxes socials i conclou que un 77% les fa servir per comunicar-se amb familiars i amics i per compartir opinions i fotografies.

La resta de consums a internet no presenten diferències gaire importants entre els diversos països europeus, ja que de manera general, segons s'indica en aquest treball, "la majoria dels usuaris distribueixen el seu temps en línia entre el correu electrònic, els jocs i les cerques d'informació".
Anar al contingut