Tarragona

Canvis als enllaços d'autobusos fins a l'estació de l'AVE del Camp de Tarragona

El Departament de Política Territorial de la Generalitat ha redefinit els enllaços d'autobusos fins a l'estació de l'AVE del Camp de Tarragona. Depenent de la demanda, s'han augmentat o disminuït els busos. Hi ha poblacions que hi han sortit guanyant, com Reus o Constantí, però també n'hi ha que han sortit perdent, com Salou, que s'ha quedat sota mínims.

Actualitzat
Des de principis d'any s'ha reajustat la freqüència dels autobusos que enllacen amb l'estació de l'AVE del Camp de Tarragona. En el cas de la ciutat de Tarragona, els usuaris es queixen que per agafar l'autobús s'han d'esperar força estona. En altres llocs, com Salou, l'enllaç encara és més complicat. Només 55.000 passatgers dels 300.000 de l'AVE utilitzen el bus, i dos de cada tres usuaris d'AVA van amb vehicle propi. En les rutes on la demanda era més baixa, com la de Cambrils - Vila-seca - Salou, la Generalitat ha eliminat autobusos.

A l'estiu, la freqüència augmenta, però per l'Ajuntament de Salou el servei és deficient. A l'hivern, a Salou hi ha només un bus d'anada i un de tornada. El trajecte dura una hora i quart i hi ha cinc parades intermèdies. El bus de Salou tenia una mitjana de dos passatgers i per això es van treure freqüències. En hores punta els busos des de l'estació de l'AVE porten set o vuit persones.

La lentitud i la falta de freqüència fa que molts usuaris no utilitzin el transport públic, i com menys usuaris, menys autobusos es posen. Els viatgers també es queixen de la manca d'informació sobre horaris per arribar a aquesta estació lluny dels nuclis urbans més habitats.
VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut