Actualitzat a les
13:00 h
15/12/2009
Cerdanyola del Vallès (ACN).- Fins ara prevenir o frenar el desenvolupament de malalties com l'Alzheimer o el Parkinson era impensable. Un estudi d'un grup d'investigadors de la Universitat Autònoma de Barcelona ha revelat que una dieta específica rica en polifenols i àcids grassos ¿ presents al te, la cervesa, el raïm, el peix blau, la soja o els vegetals, entre d'altres aliments- podrien ser de vital importància per prevenir aquesta tipologia de patologies. La recerca ha consistit en aplicar aquesta dieta a ratolins transgènics. Tot i que el treball es troba en una fase experimental, els investigadors asseguren que els primers resultats són esperançadors. La recerca s'ha publicat a la revista 'Journal of Alzheimer Disease'.
comentaris - (0)
Avís:
Tots els comentaris passen per un procés de moderació, per això poden trigar uns minuts a aparèixer publicats.
Aquests comentaris són l'opinió dels usuaris i no la d'aquest portal.
No s'admeten comentaris insultants, ni racistes, ni contraris a les lleis vigents.
No es publicaran comentaris que no estiguin relacionats amb la notícia.
No es publicaran els comentaris que incompleixin les condicions d'ús que asseguren una participació de qualitat i respectuosa.
Recomanacions per als comentaris:
- Els comentaris han de ser educats i no poden caure en el mal gust.
- Aconsellem fer servir una ortografia correcta, amb punts i comes, perquè l'opinió sigui més entenedora.
- Recomanem escriure amb un ús adequat de les majúscules i les minúscules: un comentari tot en majúscules fa la sensació que s'està cridant, mentre que un comentari tot en minúscules es pot malinterpretar o no entendre's correctament si conté noms propis o topònims.