Barcelona

TV3 reforçarà l'entreteniment i els esports per ser líder d'audiència

Competir perquè TV3 sigui líder d'audiència. Aquest és l'objectiu que s'ha plantejat la nova directora general de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, Rosa Cullell. En la seva primera compareixença al Parlament, acompanyada pel president de la Corporació, Albert Sáez, Cullell ha dit que es reforçarà l'oferta d'entreteniment i d'esports per competir amb les televisions privades i frenar la pèrdua d'audiència dels últims anys. Per assolir els objectius, la nova directora general ja s'ha posat a treballar amb la nova directora de Televisió de Catalunya, Mònica Terribas.

Actualitzat

"És necessari que, de manera prioritària, pensem en com millorar l'entreteniment perquè el públic de sempre se'ns en va a la competència per buscar l'entreteniment, cosa que no passa amb els informatius", ha assegurat Cullell, després de subratllar que "ens hem de posar les piles ràpidament". De fet, segons Cullell, cal destacar que els informatius de TV3 són líders d'audiència i que es troben en una situació "molt bona i envejada".

En l'estratègia per ampliar l'audiència, tant Cullell com el president del consell de govern de la CCMA, Albert Sáez, han subratllat que es buscarà la implicació de les noves plataformes de comunicació, més pròximes als més joves. Una de les preocupacions expressades per Cullell té a veure amb els problemes de la televisió catalana per captar els teleespectadors que procedeixen d'altres països, que solen optar majoritàriament per altres cadenes.

Pel que fa als esports, la directora general de la CCMA ha assegurat que no renunciaran als drets d'emissió dels partits de futbol. A banda de l'entreteniment i l'esport, a mitjà termini s'apostarà per enfortir l'oferta a través de les noves plataformes, com la TDT.

ÀUDIOS RELACIONATS
Anar al contingut