Barcelona

La campanya quiosc.cat supera les 4.000 subscripcions en una setmana

La primera setmana de la campanya promocional del quiosc digital, www.quiosc.cat, s'han tancat amb 4.000 subscripcions a les edicions digitals de les revistes adherides al projecte. La iniciativa, que promou l'Associació de Publicacions Periòdiques en Català (APPEC), vol incentivar l'ús de les noves tecnologies entre els associats i ampliar la distribució de les revistes adherides al projecte. El rànquing de subscripcions l'han encapçalat "Enderrock", "L'avenç", "Benzina", "Jaç", "Eben Interiors" i "Articles".

Actualitzat
Les revistes implicades en la iniciativa són "La Terra", "Articles", "Benzina", "Biorritmes", "Cadí-Pedraforca", "Castells", "Cupatges", "Dialogal", "Escola Catalana", "Foc Nou", "Gavarres", "Llengua Nacional", "Enderrock", "Jaç", "Sons de la Mediterrània", "Eben Interiors", "BC+R", "Catàleg", "ONGC", "Fòrum", "Guix", "Guix Infantil", "L'Avenç", "Nuvis", "La Revista de les Revistes", "Viure en Família", "Top Girona" i "Temps de Viure".

Per tal de promoure l'ús de les noves tecnologies i la difusió de les capçaleres, l'APPEC ha impulsat projectes per augmentar la presència de les revistes associades als quioscos, biblioteques, llibreries i a la xarxa. A més, en l'últim any l'associació ha apostat perquè les revistes combinin l'edició en paper amb una de digital. Tots aquest projectes vinculats amb la promoció de les revistes s'agrupen sota la marca www.quiosc.cat.
Anar al contingut