Barcelona

El Bread & Butter converteix Barcelona en el centre mundial de la moda

Barcelona és, des d'aquest dimecres i fins al proper divendres, la capital de la moda, el disseny i les tendències. La Ciutat Comtal acull la sisena edició del Bread & Butter, que aquest any rep el nom de King Size. I és que la fira de moda urbana i esportiva ha augmentat els metres quadrats amb l'aspiració de batre rècords d'assistència. A l'espai tradicional s'incorpora el Palau Nacional i el pavelló Mies Van der Rohe. La fira és exclusivament per a professionals i no està oberta al públic. Només s'hi pot accedir per rigorosa invitació de les marques que hi participen.

Actualitzat
Trobar una habitació en un hotel o llogar un apartament turístic a la capital catalana és gairebé impossible. Professionals de la moda i les tendències procedents de tot el món omplen la ciutat per assistir al Bread & Butter. Més de 900 expositors participen en el certamen. Les previsions per aquesta edició d'hivern apunten que el nombre de visitants podria arribar als 100.000 i superar, per tant, els 83.000 de l'edició estiuenca.

Alguns dels participants més destacats són el dissenyador català Custo Barcelona, que convertirà la sala oval del Museu Nacional de Catalunya (MNAC) en una passarel·la de moda. Una altra cita destacada serà l'estrena de la nova col·lecció de Pepe Jeans London, inspirada en l'obra original d'Andy Warhol.

Tot al Bread & Butter és exclusiu i marca tendència, també el menjar. Els més vip podran degustar un càtering servit pel restaurant El Bulli, propietat del cuiner Ferran Adrià.

La fira es reinventa en cada nova edició. Aquest any, algunes de les novetats són la creació d'un recinte anomenat "B&B Sourcing", destinat a l'exposició de teixits i amb un centenar d'expositors.
ÀUDIOS RELACIONATS
Anar al contingut