Besalú

El Patronat convida els bloguers més influents per convertir-los en "ambaixadors" de la Costa Brava

Ara que molta gent comença a pensar ja en les vacances, les enquestes asseguren que la majoria de viatgers, el 70%, prefereix documentar-se a través de blogs a internet que no pas als webs institucionals. En vista d'això, el Patronat de Turisme de la Costa Brava ha convidat setze bloguers i videobloguers internacionals. Els ha preparat diverses rutes perquè descobreixin i promocionin la zona, ja que les seves opinions sobre destinacions turístiques són seguides a internet per milions de persones.

Actualitzat
Els temps i les eines canvien i amb ells també ho fan les campanyes promocionals. El Patronat de Turisme de Girona i Costa Brava promociona aquests dies la zona a un públic especialitzat: els titulars de blogs de viatges, alguns dels quals són seguits per centenars de milers de persones.

El motiu és que cada cop hi ha més turistes que es munten les vacances tenint en compte les recomanacions d'altres viatgers a les xarxes socials i els blogs. Per això, el Patronat de Turisme ha decidit apostar per aquesta via i ha portat un grup de setze bloguers a passar una setmana a la Costa Brava i el Pirineu de Girona. Són bloguers de prestigi, com, per exemple, els de National Geographic, o altres que han convertit la seva passió en professió vist l'èxit que tenen a la xarxa.

Durant la setmana que seran a les comarques gironines coneixeran des de les platges fins a les vies verdes, la gastronomia, Dalí... tot plegat, amb l'esperança que les seves opinions i imatges, que es podran veure i llegir arreu del món a través de les xarxes socials, siguin un pol d'atracció de molts turistes i que els converteixin instantàniament en ambaixadors digitals de les comarques gironines.
VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut