Divinity salta del .es al cor de Telecinco
Divinity salta del .es al cor de Telecinco
Madrid

El canal 24 hores de Gran Hermano cau per la poca audiència

Telecinco va decidir avançar a partir de dimarts passat l'emissió del seu nou canal Divinity, prevista per l'1 d'abril, just un mes abans del que estava previst, després de les discretes dades d'audiència registrades per "Gran Hermano 24" durant el mes de febrer.

Actualitzat
Telecinco va anunciar la setmana passada que el dia 1 d'abril, després del final del seu "reality show" més popular, saltaria a la TDT amb un nou canal "dirigit a la dona", en substitució de "Gran Hermano 24", espai que va ocupar el buit de la CNN+ després de la fusió d'aquesta cadena i Cuatro. No obstant això, els plans han canviat. La publicació de les audiències del mes passat, en què el 24 hores del "reality" baixava el seu "share" del 0,9%, al gener, al 0,5%, al febrer, ha fet que Telecinco no volgués esperar més per començar les emissions de Divinity, que seran definitives d'aquí a un mes.

Divinity.es, el web de la cadena sobre crònica social, celebritats i tendències, es converteix així, segons els seus responsables "en el primer projecte d'internet a Espanya que fa el salt a la televisió com a canal amb identitat pròpia". La gala de presentació del web, al novembre passat, va anar a càrrec d'un trio prou conegut per l'audiència del número 5 del comandament: Sara Carbonero, Pilar Rubio i Marta Fernández.

Amb Divinity s'amplia l'oferta multicanal en TDT de Telecinco amb l'objectiu de potenciar els continguts adreçats específicament al públic femení. Alhora, la cadena entra en competència directa amb el canal Nova, d'Antena 3, que també apunta al mateix tipus de perfil.

Anar al contingut